tirsdag 7. desember 2010

Julegavetips 7. desember

Disse flotte LEGO-spillene er vel noe de fleste av oss kan kose seg med i et par timer. De finnes i mange varianter, fra billige enkle og raske spill som tar kort tid å spille, til mer krevende spill i en litt høyere prisklasse man helst burde sette av en hel kveld. Det som er morsomt er at man må bygge spillebrettene selv, før man kan begynne å spille. Jeg tror man kan finne et spill som passer for de fleste familier, og jeg kunne godt tenkt meg noen av dem selv. Her er et lite utvalg:

RoboChamp: Et raskt og morsomt spill som kan spilles om og om igjen. For 2 til 3 spillere. Det arrangeres en konkurranse på robotfabrikken. Den første som klarer å bygge en robot med alle deler i riktig farge, vinner årets trofé og blir utnevnt til Robo Champ. Hvis noen tar en del som du trenger, kan det hende at du må stjele den tilbake for å vinne.
 
Creationary: Et kjempemorsomt spill for familie og venner, der du virkelig får testet ut din fantasi, kreativitet, byggekompetanse og evne til å gjette. Kast LEGO® terningen for å velge mellom en av fire spennende byggekategorier: kjøretøy, bygninger, natur eller ting. Med tre ferdighetsnivåer kan du virkelig få vist frem byggeferdighetene dine mens de andre gjetter på hva du bygger.
 
Harry Potter: Et artig og utfordrende familiespill for 2-4 spillere. Mellom de bevegelige trappene og skjulte gangene ved Galtvort høyere skole for Hekseri og Trolldom, kan det være vanskelig å finne fram. Vær den første til å navigere deg gjennom det magiske slottet og samle alle dine leksegjenstander for så å komme deg tilbake til oppholdsrommet! (Alle bilder og spillforklaringer er hentet fra LEGO.)

Nå fikk jeg lyst til å spille sånne morsomme spill i alle fall, det er sikkert mye mer interessant enn eksamenslesinga jeg driver med om dagen. Ønsk meg lykke til i morgen :)

Ha en fin tirsdagskveld, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)