mandag 15. november 2010

5000 sidevisninger = konkurranse!

Jeg skal være så morsom at jeg setter i gang min første konkurranse allerede nå. En uke med blogging har virkelig gitt meg mersmak, og jeg digger å holde på med dette. Det er jo ekstra gøy når jeg ser lesertallet stiger, nå har jeg straks rundet 2000 sidevisninger på under 2 uker! Jeg synes det er mye til å være helt ny blogger i allefall. 

Så da skal jeg være så dristig å si at når jeg har hatt 5000 sidevisninger, jeg tipper om to uker, så skal jeg trekke en heldig vinner av en overraskelsespakke. Alle kan delta i konkurransen, eller GiveAway´en som det heter her i Bloggeland, så hvis du leser dette er det ingen grunn til å ikke delta. Jeg har skjønt at det er vanlig å bruke "lodd" i slike konkurranser, så jeg kjører samme stilen. 


Slik deltar du:
Legg igjen en kommentar i dette innlegget, da får du 1 lodd
Link til konkurransen og bloggen min, med bildet i dette innlegget, på din egen blogg eller facebook, da får du 2 lodd
Hvis du er ekstra lur så linker du både på Bloggen din, og på Facebook, og da får du 3 lodd

Maksimalt kan du altså ta 4 lodd, og da har du jo gode sjanser for å vinne. Jeg lover at det blir en fin premie altså, så du burde melde deg på :)

Legg igjen en kommentar i dette innlegget å skriv hvor mange lodd du har tatt, kanskje du blir den heldige vinneren av en spennende overraskelsespremie? Det er fint om du skriver et navn eller en mail-adresse enten i navnefeltet eller undertegner med det, så jeg kan få kontaket deg hvis du vinner :)

Jeg gleder meg, og synes dette er veldig gøy. Jeg håper jo det er noen andre som synes det også, det hadde vært litt driti ut å holde en konkurranse ingen deltok i. Så kom igjen; gled meg, gled andre og gled deg selv ved å delta i min konkurranse som starter... NÅ!

Fin mandagsformiddag, Stine

P.S.: Hvis du ikke får til eller vil kommentere på innlegget kan du bare sende meg en mail på:
inspirerendehobby@gmail.com

12 kommentarer:

  1. Jeg dævver av det innlegget her ass, Stine! Hadde vært litt driti ut om ingen deltok ja, og siden ingen har deltatt foreløbig, så vinner jeg, yeey! Hemhem..! Skjønner ikke helt åssen du kan få 4 lodd? Blir det ikke tre te sammen? Eller får man 1 lodd for å kommentere, også to lodd for å linke te bloggen din? Som blir tre? :P
    Jeg tar to -2- lodd (Sånn det skrives på pro måte!!)trur jeg det blir..siden jeg ikke har blogg!

    Dette var morro syns jeg, midt i eksamenslesing! Bra innsj!

    SvarSlett
  2. Neinei Mona, hvis du linker på Facebook får du to lodd, og siden du kommenterer og sier at du deltar så får du 3, HURRA :D Flinking :D

    SvarSlett
  3. Jippi!!! Da har jeg fire lodd :D Lykke til med konkuransen og liker bloggen din :D

    Ingrid Helen

    SvarSlett
  4. Jeg er visst blitt fast leser av bloggen din! Du er kreativ og superflink! Det har gått meg hus fordi at du har blitt mamma. Gratulerer så masse :D Når er hun født?
    Takk for super inspirasjon i høstmørket! :)

    Linker bloggen din på facebook, så har jeg kanskje 3 lodd ? Klem

    SvarSlett
  5. Jeg slenger meg på med ett lodd :)
    Fint med en konkurranse i ny og ne. Tror jeg får lage meg en jeg også etterhvert.. :)

    SvarSlett
  6. Tine: takk, så morsomt, det er så gøy at folk liker den :) Jeg ble mamma 4. april, og tiden FLYYYR! Men det er superkos, og jeg kunne ikke vært stoltere.

    3 lodd til deg ja, lykke til :D

    SvarSlett
  7. Jeg bir med :-) 1 lodd på meg!
    Klem fra Kine.

    SvarSlett
  8. sånn da er jeg med å stine mor :D
    tar 4 lodd jeg da ;)

    SvarSlett
  9. Jeg blir med :) Takk for tips!! :)

    1 lodd på meg!Og da vil jeg helst ha vinnerloddet :)

    SvarSlett
  10. Nå har jeg lagt ut en link på facebook og melder meg på her ;-) Wohoo :-P

    SvarSlett
  11. slenger inn en kommentar her, og krysser fingrene for vinnerloddet:D

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)