fredag 29. oktober 2010

Fy til julebrus i oktober!

Hvorfor er det så mange som drikker julebrus og spiser pepperkaker nå? Det er oktober! Jeg blir litt lei meg, for jeg synes at jula ikke burde begynne før i desember. Det er så kjedelig når den kommer snikende helt fra oktober av. Jula burde begynne med ett SMELL den 1. desember synes jeg :) En ting er jo å begynne å lage og handle gaver, men det blir noe annet. Det trenger ikke være reinsdyr, engler og juletrær i alle butikkene enda for det. Jula skal nytes, og hvis man skal kunne det så må man spare på de tingene som hører jula til. Det er viktig å glede seg! Hva skjedde med adventstiden?


Så fy, fy til alle dere som drikker julebrus allerede nå, det er jo ikke november engang, og til og med det hadde vært altfor tidlig ute. Det er jo ikke noe rart at jula starter tidligere og tidligere for hvert år, når det er så mange som kjøpet juleting allerede i oktober.

Det kommer derimot til å komme mange fine juletips i desember. Alt fra pepperkakebaking til juletrelenker!
 
God jul, når den tid kommer, Stine

3 kommentarer:

  1. Julebrusen drekker jeg så fort den er i butikken ;D Må nyyyte den så lenge man kan syns jeg,hehe...

    SvarSlett
  2. Ja man må virkelig nyte julebrusen så lenge man kan hehe! ;)

    SvarSlett
  3. Jammen, den smaker jo såå mye bedre hvis man sparer den til det faktisk er JUL ;)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)