fredag 29. oktober 2010

Velkommen!

En ny blogg er født! Dette kommer til å være en hobbyblogg, både for at jeg skal få ut tanker og ideer, og for at du eller dere eller noen andre kanskje skal kunne ha glede av det, og kanskje til og med få litt inspirasjon? Jeg skal prøve å lage en litt annerledes blogg, og det skal i alle fall IKKE være en blogg om  hvor mange ganger jeg har bytta bleie på datteren min eller hvor irritert jeg er på naboen uten grunn. Det kommer til å komme innlegg om alt fra baking og koking til scrapping og hekling. Håper bloggen faller i smak, både for meg og deg. Dette er helt nytt, så det kan ta litt tid før jeg skjønner helt hvordan ting fungerer, men jeg lover å gjøre mitt beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)