søndag 31. oktober 2010

Status på strikking

Strikkeprosjektet mitt begynner å ta form, og det er ikke så veldig mye igjen, det er straks klart for felling. Jeg blir like overrasket hver gang jeg begynner på ett nytt strikketøy, for det går så utrolig fort! Jeg rekker jo nesten ikke begynne før jeg er ferdig engang. Misforstå meg rett, det er gøy i bli ferdig fort altså, men det tar jo ikke mer enn en kveld foran TVen å få det ferdig. Det har selvfølgelig veldig mye med garnet og størrelsen på pinnene å gjøre. Jeg er en utålmodig sjel, så det gjør ingenting. Hvis jeg får en idé skulle jeg helst vært ferdig i går.


Ser dere hva det skal bli? Oppskrift og noen tips kommer når jeg er ferdig :)

Vi strikkes, Stine

2 kommentarer:

  1. Pulsvarmer eller leggvarmer?

    Jeg skal begynne på en babybukse nå tenkte jeg, har så mye restegarn igjen ;)

    SvarSlett
  2. Njaaa, ikke helt! Følg med, så får du vite det i løpet av neste uke :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)