lørdag 30. oktober 2010

Krydder-anbefaling

Er du lei av vanlig grillkrydder? Prøv Gastromat! Det passer til nesten alt, og smaker så utrolig godt. Innpakkingen ser ganske kjip ut, og jeg tror nok ikke jeg hadde kjøpt det hvis ikke jeg hadde visst at det smakte godt. Tross den rare munken, er det faktisk verdt ett forsøk. 

Det er også veldig billig. 13 kroner koster en sånn boks, og den er ganske drøy. Selv til vårt store forbruk varer en sånn liten boks veldig lenge, det er ikke så mye som skal til hver gang :)


Dette har blitt yndlingskrydderet mitt, av allround-krydder i alle fall. Ferske urter er jo selvfølgelig mye bedre, men for studenter er det ett godt alternativ i alle fall til hverdagskost. Prøv det i potetmos, eggerøre, omeletter, på pommes frites eller hva som helst, det blir garantert en suksess. 

Jeg bruker det også til å lage ett deilig kryddersmør, oppskrift på det kommer senere i dag.

Krydre i vei, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)