fredag 29. oktober 2010

Wallstickere

Jeg digger wallstickere! Det er så enkelt og fint, og tar ikke så mye plass. 


Denne er min favoritt og store stolthet. Jeg har satt den sammen av to forskjellige, bare klippet og limet litt, og ble veldig fornøyd. (Jeg har kjøpt dem på Søstrene Grene og de kostet bare 25 kroner per stykk! Billig og dekorativt.) Den sitter på en vegg mellom to dører der det er ganske trangt, og det hadde bare blitt rotete med ett bilde eller noe lignende hengende der. Denne pynter og lyser veldig godt opp uten at den detter ned hvis noen går forbi og kommer inntil.

Har dere noen wallstikere?

Stine

2 kommentarer:

  1. Må si at jeg virkelig trudde at dette var et bilde du hadde henta fra internett. Utolig bra funnet på :D Må komme opp å se selv en gang.

    SvarSlett
  2. Takk Ingrid Helen, det tar jeg som ett kompliment! Koselig at du leser og følger bloggen min :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)