søndag 31. oktober 2010

Hamburger og et sennep-tips

I dag ble det hamburger til middag/kvelds. Enkelt og greit. Ferdig hamburgere fra Sverige, og ferdige hamburgerbrød fra butikken. Det beste er jo egentlig å lage alt selv (det kommer jeg nok til å legge ut oppskrift på senere en gang), men noen ganger er det deilig å ta en lettere utvei. Da er det bare å:


Steke burgere.

 

Ha på masse deilig dressinger.

 

Ha på masse deilig grønnsaker.


Legge på lokket, og gjerne ha stekte pommes frites til, NAM!
Og så ett lite tips:


For dere som ikke er fra samme område av landet som meg, så har dere kanskje ikke smakt denne sennepen? Den begynte som en lokal vare på en pølsesjappe i Porsgrunn, byen jeg kommer fra. Folk synes den var så god, så den kom for salg i lokalbutikkene, og nå finnes den over hele landet. Dette er uten tvil den beste søte sennepen jeg vet om. Har du ikke prøvd den? Gi den ett forsøk :)

Strålende søndag, Stine

4 kommentarer:

  1. Hei :D takk for gode tips :D Ville bare rette på det med sennepen:P Det hamurgwer sjappe ikke pølsesjappe den kommer fra. Men den er knallgod til dere som ikke har smakt den :D

    SvarSlett
  2. Da må jeg desverre rette på deg også, for det begynte nemlig som en pølsesjappe. Så det så! :p Men takk for kommentaren, og så koselig at du leser bloggen min :D

    SvarSlett
  3. Det enkle er noen ganger det beste ;-)
    Fin blogg, klem fra Kine.

    SvarSlett
  4. Det er veldig sant Kine! Og takk for kommentar :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)