mandag 1. november 2010

500 lesere og Mummi-kopp

Dette er min tredje dag som blogger, og jeg synes det er utrolig gøy. Det er deilig å skrive ned tanker og ideer, på den måten slipper jeg liksom å gå med alle ideene inni hodet. Det letter litt på trykket. Samtidig er det veldig gøy å se at det allerede har vært 500 innom her. Eller, bloggen min har hatt 500 sidevisninger da, ikke 500 forskjellige lesere. Men likevel! 500 sidevisninger på 3 dager synes jeg er ganske bra altså. Håper det fortsetter i den retningen, det er jo mye morsommere å blogge hvis det er noen som leser det jeg skriver. 

Siden det hadde vært litt rart å bare si at jeg har hatt 500 sidevisninger, vil jeg vise dere en ting til. Jeg samler på veldig mye rart, og noe av det jeg samler "mest" på, altså som jeg ønsker meg mest akkurat nå, er Mummi-kopper. Jeg synes de er så utrolig fine og koselige, og det er så kult at det er så mange forskjellige. Foreløpig har jeg bare én, men den er jeg veldig glad i. Jeg fikk den til jul i fjor, og håper jeg får fler (med annet motiv da selvfølgelig) til jul i år også. Hvis jeg hadde hatt masse penger skulle jeg kjøpt en av hver med en gang, men det har jeg altså ikke. Og da hadde det jo ikke vært samling på samme måten. Jeg har nevnt tidligere at jeg er utålmodig, men det får være grenser da! 


Sånn ser koppen jeg har ut. Det er Mimle, storesøsteren til Lille My hvis noen lurer :)

Stine

2 kommentarer:

  1. ååå jeg å elsker den serien.. men jeg syntas 249 kroner for en kopp er litt møe :P

    hvertfall siden det er utrolig mange forskjellige i den serien :)

    SvarSlett
  2. Helt enig Trine! Jeg så de på "tilbud" til 149 flere steder i høst, men synes det også er litt mye. I allefall bare for å kjøpe til seg selv! Hvis det hadde vært en gave hadde det jo vært noe helt annet ;)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)