lørdag 27. november 2010

Julekrybbe del 1

Jeg liker julepynt som er billig og hjemmelaget, sjarmerende og unik. Jeg er ikke så fan av store gullkuler og pynt som "alle andre" også har. Derfor synes jeg det er fint å lage julepynt selv. Jeg holder på å lage en julekrybbe nå, her kommer en smugtitt på hva jeg har gjort så langt. 


Dette er Josef, Maria og Jesus-barnet. Haha! Jeg tror nok jeg skal gjøre noen små endringer så det ikke ser ut som de kommer fra Asia hele gjengen. Jeg skal også lage de tre vise menn, noen dyr og selvsagt selve stallen som de er i. Dere ser vel kanskje at de er laget av doruller, som jeg nevnte tidligere? 
Oppdateringer kommer :)

I morgen er det første søndag i advent, og jeg gleder meg til å tenne adventsstaken for første gang i år. Da er det lov å begynne å glede seg til jul!

Koselørdag, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)