torsdag 4. november 2010

Strikke-status

Vottene er ferdige! 
Tovet og fine, og ikke minst er de utrolig gode og varme. Som dere skjønner går det ganske fort å lage disse vottene, og for utålmodige meg er det deilig å se fremgang når jeg strikker. Det tar ikke mer enn en time-halvannen å lage en vott, og da kan man enkelt lage ett par på en kveld hvis man går inn for det :)

 

Oppskrift skal jeg prøve å lage ett innlegg om i løpet av helgen, men det kommer til å være en hektisk helg, så jeg lover ingenting. Joda, jeg skal nok klare det ;)

Hva synes dere om de tovede vottene jeg har strikket?

Dette innlegget laget jeg i går kveld, for nå sitter jeg på toget på vei for å besøke familie og venner.

Ha en fortryllende torsdag, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)