søndag 14. november 2010

Foto: PIT 2009

Jeg vil dele et bilde med dere i kveld også jeg. Jeg tenkte kanskje jeg skulle begynne å gjøre det hver kveld, det er jo en fin avslutning på dagen også får jeg postet mye bilder. Det vil si det samme som at jeg må ta mye bilder, og det er jo bare gøy! I dag vil jeg vise dere et bilde jeg også tok for en god stund siden. Det er på åpningen av Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival 2009, samme kvelden som jeg tok et av bildene i dette innlegget. Bildet er tatt med min kjære 70-300mm, som dere får høre mer om en annen gang.


Dette er tatt bare en eller to timer etterpå, og som du kanskje ser så endret været seg ganske krafitg på kort tid. Jeg liker dette bilde skikkelig godt, og digger skyene i bakgrunnen. Det er på en måte de som gjør hele bildet synes jeg. Legg også merke til at hun damen som henger under hva-det-nå-er er på et mye lysere parti en resten. Dette showet var helt fantastisk, som det alltid er. Har du aldri vært på åpningen av PIT sier du? Ta turen neste år, det er absolutt verdt det :)

Hva synes du om bildet?

Ha en strålende søndagskveld, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)