torsdag 4. november 2010

Æsj, kast den, hva skal du med den?

Jeg plukker opp skrot jeg finner på gata. Ja, altså ikke ferdigtygde tyggiser og gamle sneiper, men jeg plukker opp mye annet rart. Muttere, skiver og skruer tar jeg med meg, og bruker til mye rart. Jeg har lært det av bestefaren min som alltid sier; "Nei, vi kan ikke kaste den, det kan jo hende vi får bruk for akkurat en sånn en, en gang!" Han har en hel skuff som er fylt med gammelt "skrot", som noen kanskje vil kalle det, unike skatter i følge meg, for å ta litt ekstra i.


Jeg har store planer for hva dette skal brukes til, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjennomføre det enda. Rart med hvor ofte jeg har skrevet akkurat det de siste dagene? Dere får nok se det i løpet av vinteren, at denne haugen med "søppel" kan bli til noe nytt og fint (som en ekte kunstner sikkert kunne fått en million kroner for.) Jeg vet at mange sikkert rister på hodet av det, men dette er enda en liten del av de uendelige mengder med rare ting jeg samler på, sånn skal det være, jeg koser meg jeg :)

Dette innlegget laget jeg i går kveld, for nå sitter jeg på toget for å besøke familie og venner.

Ha en fortsatt fin dag og spis noe godt til middag, Stine

1 kommentar:

  1. PST!
    Jeg har bytta adresse til bloggen min, du finner meg på http://papayablomst.blogspot.com/ fra nå :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)