søndag 7. november 2010

Gamle venner

Disse to søtingene pryder stua til mamma og pappa. De sitter på sofaen og koser seg og prater om alle ting de har opplevd. Den ene er mammas gamle, og den andre er pappas gamle. Tenk så mye rart de har vært med på! Mamma sin var til og med russ, med bukse og lue. Pappa sin måtte få klær etterhvert den også, for å ikke ramle fra hverandre.


Jeg synes de er så koselige, også ser de så kloke ut. Det ser ut som de forstår alt man sier, og at hvis de kunne snakke hadde de nok sagt mye fornuftig. Kanskje de egentlig vet hemmeligheten som kan gjøre verden til et bra sted for alle som bor i den?

Har dere gamle bamser sittende fremme, eller støver de bort på loftet?

Strålende søndag, Stine

3 kommentarer:

  1. Vi har ingen sånne, det synes jeg er ganske depp.. :/

    SvarSlett
  2. Så søte da!Og så herlig at de har de fremme :D

    Vi har ingen bamser fremme, har faktisk en slik gammel en på loftet ett sted tror jeg.. Må se om jeg finner den da vi er ferdig med tv-stua ;)

    En fortsatt strålende søndag til deg og dine også ;)

    SvarSlett
  3. Arja: Ja, det er jeg enig i er depp, det er jo så koslige!

    Silje: Finn dem frem! Stakkars gamle venner kan ikke ligge på loftet å støve bort vet du ;)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)