tirsdag 2. november 2010

Dagens fangst

Jeg var en tur på Husfliden i dag, og med meg hjem ble det en stor haug med garnnøster. Det er så deilig og kjøpe nytt garn, særlig hvis man har store planer for hva det skal bli av dem! Også er det jo egentlig ganske dekorativt?


Strikkesesongen er jo i full gang, og det er så koselig å ha noe å holde på med mens man ser på film eller TV. Det å sitte med en god og varm kakaokopp, strikketøy og den du er glad i mens vinden uler utenfor og regnet pisker på ruta er noe av det jeg liker best med høsten. 


 Denne står å pynter og lyser opp i loftstua vår, synes den er ganske lekker. Liker kurven, den var egentlig en gammel vedkurv i leiligheten vi leier, men jeg synes den er finere sånn som dette. Det blir jo en del fliser og bøss av veden, og det blir bare gris hvis den ikke ligger i noe som er tett i bunn. Litt tam unnskyldning for å ta kurven å bruke den til noe annet kanskje, men jeg er fornøyd med resulatet ;)

Det kommer flere strikkeoppskrifter og tips i løpet av høsten og vinteren, så bare gled dere!

Her skal det strikkes! Stine

2 kommentarer:

  1. Deilig med høsten og mørke kvelder, strikketøy i fanget og levende lys i huset :)
    Gleder meg til å få noen tips og oppskrifter i løpet av høsten og vinteren :D

    SvarSlett
  2. Så bra Silje! Jeg gleder meg til å dele det også ;)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)