tirsdag 2. november 2010

Barnerommet

Jeg har tatt utfordringen som FruMaela la ut i går, og legger derfor ut ett innlegg om barnerommet som finnes i vårt hus. Her koser lille Martine seg om natta. Hun er ikke stor nok til å leke alene på rommet sitt enda, så foreløpig er det bare ett koselig soverom med stelleplass, også bruker vi resten av plassen til oppbevaring av andre ting. (Som jeg ikke kommer til å vise bilder av, fordi det er bare rot :p)

Sånn ser Martines del av rommet ut, også er det ett stellebord og ett klesstativ til høyre.


Denne nydelige fuglen fikk Martine på sykehuset rett etter at hun var født, av mormoren og morfaren sin. Den henger inni sengehimmelen, og er veldig fin å se på hvis hun ikke får sove.


Her koser hun seg, mens mine to gamle kosedyr sitter å passer på på hylla ved siden av.


Også må man jo ha litt pynt! Her er en lampe fra IKEA, og ett par sko hun fikk av oldemoren og oldefaren sin til dåpen, som fortsatt er ett par nummer for store.
Så sender jeg utfordringen videre til dere med barn, hvordan ser deres barnerom ut? 

Ha en fin tirsdags-høstkveld, Stine.

4 kommentarer:

  1. Den lampa er så nydelig! Har en fem-seks av dem selv også :)

    SvarSlett
  2. Silje: Takk for det!

    Arja: Jeg vet! Skulle gjerne hatt mange fler, de er så koselige :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)