mandag 1. november 2010

Pute-prosjekt

Jeg har fått i oppdrag å lage fire pynteputer til en sofa, og det synes jeg er veldig morsomt. Det har vært en spennende oppgave, med både planlegging og utførelse. Jeg hadde helt frie tøyler og da er det jo på en måte litt mer krevende, men på en annen måte er det jo litt lettere når mottakeren ikke har noen store forventninger og tanker om hvordan det ferdige resultatet skal se ut.


Dette er hva jeg har gjort så langt, har lyst til å vise hva jeg har gjort selv om de er ganske krøllete enda. Jeg skal lage to av hver, så det blir likt i begge sofaene.


Det gjenstår egentlig bare å sy rundt kantene og sette sammen front og bak (bakstykket skal være en mørkere lillafarge.) Også putte en pute inni da selvsagt. Det nederste skal forresten være en sommerfugl hvis ikke dere ser det, jeg har ikke sydd på følgehorn enda, og er ikke helt sikker på om jeg skal det eller ikke.

Synes dere de er fine så langt? Dere får se hvordan resultatet blir i løpet av uka :)

Nå har jeg forresten ordnet det sånn at dere som ikke har blogg eller google-konto også kan kommentere, så bare sett i gang!

Stine

6 kommentarer:

  1. De blir kjempefine, kanskje du skulle sydd noen til stua vår også, hihi. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott greier snuppa :) kjempe flott blogg å :)

    SvarSlett
  3. ser ut som det blir kjempe fine puter =)

    SvarSlett
  4. Camilla: JA, for vi har jo INGEN fra før? :p

    Rikke: Takkektakk, så koselig at du leser den :)

    Eli Anett: Takk for det, håper på ett sluttresultat som ikke er så krøllete, så blir det nok bra ;)

    SvarSlett
  5. Så flink du er! :D
    Ser jo ut som de blir kjempefine, får vi se det ferddige resultatet?

    ;)

    SvarSlett
  6. Takk for det Silje, resultatet kommer nok i løpet av uka ;)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)