tirsdag 16. november 2010

Foto: Hundekjeks

Siste innlegget for i dag blir et bilde jeg tok ganske spontant på en trilletur tidlig i sommer. Det er faktisk tatt med Lars sitt kamera, objektivet er et Nikkor 18-70 mm, mer om det kommer senere. Det er tatt i en skråning ved elvepromenaden langs Nidelva.


Jeg er ganske fornøyd med dette bildet, og synes dybdeskarpheten, fargene og komposisjonen harmonerer så fint. Jeg har planer om å få det opp på veggen sammen med noen andre naturbilder, men har ikke fått gjort det enda, dere får nok høre om det når det skjer. Det er fint med lyse bilder med mye farger nå i høstmørket, man må jo leve på noe gjennom denne grå og kalde årstiden.

Jeg liker det jeg, gjør du?

Flott tirsdagskveld, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)