søndag 14. november 2010

Farsdag

I dag er det farsdag. Jeg kommer fra et hjem der vi har tatt hverken morsdag eller farsdag så veldig høytidlig. Likevel synes jeg det er en koselig dag, og pappaer burde få enda litt ekstra kos og oppmerksomhet. Jeg og Martine synes det var veldig koselig å overraske pappan med frokost på senga, og en liten gave vi laget i går. 


Da jeg kom ut på kjøkkenet etter å ha hentet gaven som lå i stua fant jeg Martine nesten inni kjøleskapet. Ikke nok med at hun hadde ålet seg  godt opp på kanten, hun hadde åpnet døra selv! Hun ville nok bare være med på å bestemme hva slags pålegg pappa skulle få på brødskivene, for hun vet jo aller best hva han liker. Hennes valg ble kaviar. Det var nok delvis fordi han skulle få kokt egg, men mest fordi det var det eneste hun fikk tak i.


Deilig frokost med nystekte rundstykker, kokt egg, presskannekaffe fra Dromedar, appelsinsaft og sjokoladekuler fra Sjokoladebutikken. Mer om Dromedar og Sjokoladebutikken får dere høre en annen gang, begge deler er så fantastisk!


Og pappa måtte selvsagt få en liten gave på sin første farsdag. Jeg må innrømme at jeg ble fornøyd med innpakkingen ;)


Dette bilde laget vi i går. Martine har tegnet selv, også malte vi en hånd og en fot og trykte ned på papiret, det ble kjempekoselig. Og som prikken over i´en limte vi på et bilde av Martine og paps i tillegg. Vi er fornøyd, Lars ble fornøyd og da er vel alt bare bra! (Bilde på bilde (på bilde, hehe) ser nesten ut som det er sladdet, men det er bare fordi det er veldig mørkt.)

Hva gjør dere på farsdagen? Har dere sterke tradisjoner, eller tar dere det ikke så høytidlig?

Ha en fin farsdag, Stine

1 kommentar:

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)