tirsdag 2. november 2010

Ny status på strikke-prosjektet

Nå har jeg kommet ganske langt på strikkingen, og det er vel ingen hemmelighet hva det skal bli lenger. De fleste ser nok at dette blir votter, selv om det ikke er tomler på. Det er hull til tomlene bak, men det så ikke så fint ut, så jeg tok bildet andre veien i stedet. Nå gjenstår bare det å strikke tomlene og så skal de toves og formes. 


Også har jeg jo driti meg litt ut, som noen kanskje ser? Jeg la ikke merke til det før jeg var nesten ferdig, men den andre votten er jo brun, og ikke svart! Det ser litt rart ut, for jeg begynte med samme garnet på vott nr to som jeg brukte til den første, men så var nøstet tomt og jeg kjøpte visst ikke samme fargen i stad. Så nå er den ene votten helt svart (med unntak av det grønne da selvfølgelig) og den andre er svart nederst og brun resten. Jaja, den skal jo toves og da synes det ikke så godt, og de skal jo brukes ute, jeg vedder på at ingen andre enn meg kommer til å legge merke til det uansett.Men jeg er en perfeksjonist så det holder når det gjelder sånne ting, så vurderte å rekke det opp, gå til butikken å bytte garnet i morgen og lage den på nytt. Men som nevnt tidligere så er jeg også veldig utålmodig, så det var utolmodigheten som vant denne gangen. Dårlig kombinasjon det der altså, perfeksjonist og utålmodig. Det var statusen på vottene, oppskrift kommer som sagt senere :)

Ha en fin natt, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)