fredag 26. november 2010

Adventsstake og adventskalender

Jeg har tjuvstartet litt, og var ferdig med adventsstaken for i år allerede for noen dager siden. Her er slik den ser ut så langt, det kommer nok et nytt innlegg i løpet av helga med det endelige resultatet.


Jeg synes selv jeg var veldig lur da jeg slo sammen julekalender og adventsstake, og er fornøyd med resultatet. Det vil si, jeg er fornøyd med godteriet og formen, men har litt igjen å gjøre med lysene, de trenger litt mer pynt føler jeg. På bildet ser lysene ut som at de er brune, men de er såklart lilla som er adventsfargen.


Martine er litt liten til å ha adventskalender enda, så da har vi voksne det i stedet :) Og det som er så kjekt med denne varianten er at den bare kan fylles på ved behov! Jeg brukte en paiform med litt høye kanter så det var plass til en del uten at det renner over og ser overfylt ut.

Hvordan er din adventsstake i år? 

Snart julestemning, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)