torsdag 25. november 2010

Panert lime-torsk à la Lars

Se hva jeg fikk servert i dag! Lars disket opp med utrolig god mat som stod på bordet da jeg kom ned etter å ha lagt Martine i kveld.


Dette er panert torsk med ris og lime, pluss masse deilig Balsamico-eddik. Oppskrift kommer en annen gang, dette skal bli gjentatt. Jeg skulle ønske jeg kunne sende lukt over nettet også, for dette både luktet og smakte helt nydelig! Jeg er utrolig imponert. Og se på det da, det er jo fancy til å være resturant-mat, og dette er en torsdagsmiddag. Ikke verst. Lars skal få lov til å lage dette igjen for å si det sånn. Han fulgte ingen oppskrift, og gjorde bare noe han trodde kom til å bli godt. En dæsj av det, og en klatt av det, også kanskje en liten dråpe med noe annet lureri. Luringen! Vellykket forsøk :)

Fikk du litt vann i munn?

Mett og fornøyd hilsen, Stine

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Jammen er du heldig Stine. Pass godt på Lars.
    M

    SvarSlett
  2. Koselig! Liker at risen er samlet i formen, holdte jeg på å si :)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)