torsdag 18. november 2010

Strikke-status

Nå er jeg så godt som ferdig med babyvottene, det er bare festing av tråder og toving som gjenstår. Også har jeg begynt på et nytt vottepar, denne gangen litt større. Jeg digger fargene jeg plukket ut til dette paret, alt er restegarnet. Synes de passet så veldig godt sammen.


Det eneste jeg er litt spent på er om alt garnet er av samme kvalitet, jeg tror nemlig ikke det. Det kan jo bli interessant å se hvordan de blir etter de har blitt tove hvis garnet er laget av forskjellige materialer! Det er eneste ulempen med restegarn. Men det går nok greit. Det kjennes ikke forskjellig ut, og det synes jo ikke? Ikke enda i alle fall.

Strikke-torsdag, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)