tirsdag 16. november 2010

Foto: Kabelsko

Starter dagen med å vise dette bildet. Hvis det er noen som bor i Trondheim og har ruslet en tur fra sentrum, via Hospitalløkka og mot Ila har du kanskje lagt merke til dem?

 
For dere som ikke ser det, eller tror det, så er det altså et par Converse-sko som henger over strømkabelen. (Bildet er tatt med mobilen, derfor litt dårlig kvalitet.)

Første gang jeg så dem var på en trilletur i vår, og jeg tenkte det bare var noen barn som hadde lekt seg og de kom nok til å bli tatt ned i løpet av uka. Men da jeg gikk fordi et par uker senere hang de der fortsatt. Jeg tok et bilde for det var jo ganske morsomt og denne dagen var det mye finere vær enn den forrige. Sommeren gikk og jeg hadde glemt både sko og ledninger da jeg gikk en tur i de søte gatene i høst, da jeg plutselig så at skoene fortsatt hang der. Jeg trodde sånt kunne gjøre skade på kabelen og sånt jeg, men hva vet vel jeg? Jeg studerer geografi, ikke strømkabler og elektro.

Jeg lurer på om det er meningen? Er dette en sånn rar form for kunst? Eller det det kanskje et PR-stunt fra Converse sin side? "Se! Skoene vi lager tåler å henge et år ute på strømkabler!" Neida, det var tull.. Men hva tror du, eller vet du noe om det kanskje? :)

Minner om konkurransen min som du kan melde deg på her!

Super tirsdag, Stine

Edit: Da har jeg fått vite at dette er et tegn på at det selges dop i nabolaget, ikke akkurat det jeg forventet men ok, da vet vi det! :)

1 kommentar:

  1. http://isoflow.blogspot.com/2010/06/sko-over-kabel.html

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)