onsdag 10. november 2010

Zebra

Jeg malte dette for noen uker siden for å ha noe på veggen i stua til vi får noe annet. Det var ment som et midlertidig bilde, så vi får se hvor lenge det får henge.


Lerretet kostet 150 kroner eller noe på Søstrene Grene og malingen er også kjøpt der og kostet 30-40 kroner. Jeg ville ha et bilde med masse farger for å lyse opp veggen litt, og det gjorde dette for å si det sånn!


Jeg limte en glassperle på øye som en siste twist, men vet ikke helt hva jeg synes om det enda. Jeg er ikke sikker på om jeg er ferdig med bildet, er ikke helt fornøyd med venstresiden av bildet, synes det er så mye blått. Men tiden vil vise om det skjer noe mer med det, jeg kan jo bare male mer på det senere hvis jeg bestemmer meg for det :)

Hva synes dere om Zebraen min?

Ha en fin og kald onsdag, Stine

6 kommentarer:

  1. Jeg syns den var kjempe fin, jeg, snuppa :)

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin, Stine!

    Mt

    SvarSlett
  3. Fy flate alt du hållj på me! Du e jo omtrent like hyperaktiv som tanta di va på samme alder jo. Skull tro vi va i slekt! :D Superfint bilde! Skal svinge innom det meste her nå hadde jeg planlagt :) Gleder meg! Tante Nora-klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin, Stine!! Så flink du er!

    IG

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)