onsdag 3. november 2010

Rekved-bit

Ut av en gammel plankebit jeg fant hos mamma i sommer laget jeg denne:


 "Never run faster than your guardian angel can fly"

Ordtaket så jeg på ett skilt de hadde på Kremmerhuset.  Jeg malte med hvit hobbymaling og tegnet skygger med en vanlig sort penn slik at det går an å lese hva det står. Ble ikke fornøyd med engang, men med litt pynting og ordning og retting ble det ganske så bra.


Denne trebiten hang en stund over senga til Martine, men var litt redd for at den skulle dette ned så jeg har tatt den ned igjen. Hvor den havner til slutt er jeg ikke sikker på enda, kjekt å ha noen småting på lur også. Rekved og andre ting man finner ute i naturen kan brukes til så mye rart, og det blir så unikt og personlig. Ett annet innlegg om dette kommer i morgen :)

Ha en fin kveld, Stine

2 kommentarer:

  1. Når jeg var på tur i sommer i skogen fant jeg en barbit som liknet på et nesehorn, har ikke funnet ut helt va jeg vil gjøre med den, men har tenkt til å lakke den i vertfall.

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)