torsdag 11. november 2010

Smykkegravering

Jeg fikk en pakke i posten i dag, og den har jeg ventet på en stund. Jeg bestilte dette smykke for to-tre uker siden, og endelig kom det! Jeg synes det er så utrolig fint med smykker med bilde på, og særlig hvis det er noe personlig som ingen andre har. Jeg har fått gravert ett hjerte med bilde av lille Martine.


Jeg bestilte det på Smykkegravering.no og er veldig fornøyd. Jeg var ganske skeptisk i begynnelesen, for nettsiden deres er så utrolig harry, og ser så useriøs ut, men jeg må si jeg ble positivt overrasket. I tillegg til at smykke ble fint så var det veldig billig! Jeg betalte kun 229, og porto var inkludert i prisen, og det er jo ikke mer enn ett vanlig smykke på Glitter. Det eneste jeg ikke likte var tråden det kom på. Den ser ut som man skal henge store dollartegn på og er skikkelig gangster-aktig. Men det er jo bare å bytte ut, så jeg er strålende fornøyd, og anbefaler absolutt denne siden. Man kan også få gravert inn en tekst på baksiden, og det koster bare 40 kroner ekstra, ikke dyre greiene synes jeg i alle fall.

Har du graverte smykker med bilde av noen du er glad i? 

 Her blir det sur-søt og ris til kvelds, bilde kommer nok etterpå :) Litt enkel og rask mat på en torsdagskveld. 

Ha en koselig torsdag, Stine

2 kommentarer:

  1. hei stine :) Så fin blogg du har fått deg :) Håper du har det bra? Jeg har forstått det som at du har blitt mamma? Når skjedde dette?
    Klem Ane :)

    SvarSlett
  2. Hei Ane! Alt er bra med meg, jeg ble mamma i april, koser meg med lille Martine (som begynner å bli ganske stor!)

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)