lørdag 13. november 2010

Foto: Hydro

Vil bare dele dette bilde med dere denne rolige lørdagskvelden. Det er tatt for ganske lenge siden, men jeg liker det skikkelig godt! Det er ett av de første bildene jeg tok med vidvinkelen min faktisk. Er det bare meg som synes industriområder er spennende, kunstnerisk og kan være utrolig kult?


Bildet er tatt på Knarrdalstrand, for dere som er ekstra godt kjent i område jeg kommer fra. For andre holder det nok at jeg sier i Porsgrunn, på andre siden av fjorden overfor Hydro. (Når jeg tenker meg om så var vel det spesifikt nok for de fleste? Og de som er godt kjent kunne jo da tenke seg til at det var på Knarrdalstrand?) Jeg liker veldig godt at trærene og buskene i forgrunnen er så mørke, og de er en fin kontrast til industriområde i bakgrunn. Jeg er veldig fornøyd med det, men det passer ikke på veggen hjemme hos oss, så det får bli med å ha det på Macen, og nå også på bloggen :) Passer det på din vegg? Si fra!

Fortsatt en flott lørdagskveld, her med oppgaveskriving på høyt nivå. Å være mamma på fulltid samtidig som man tar ett fullt årsstudium er kos ;)

Kos deg videre, Stine

1 kommentar:

  1. Kjempe fint, snuppa :) du tar jo bra bilder da :) skulle ønske jeg hadde talent for sånt :/

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)