søndag 7. november 2010

Gamle minner

 Jeg vil vise dere enda en ting som står til pynt hjemme hos mamma og pappa. Dette er de gamle skoene som broren min og jeg brukte da vi var små. Jeg synes de er så søte, og det er så koselig med pynt som er helt unikt og som faktisk har vært brukt til noe fornuftig før det ble satt til pynt. 
 
 
Dette er skoene jeg brukte da jeg var en liten jente som akkurat hadde lært å gå. Slitte og fine!
Er de ikke koselige?
 
 
Og disse brukte broren min.
 
Jeg synes det er veldig koselig at mamma har spart på de gamle skoene, som mange sikkert bare vil si ikke er noe å ha. Men de pynter opp, og ingen andre har like. De passer jo godt inn i interiør-trenden med slitte og gamle stiler, og det gjør jo de gamle bamsene jeg viste tidligere også. Men mamma har hatt disse stående fremme så lenge jeg kan huske, så dette har nok ikke noe med hva som er på moten i interiørbransjen å gjøre ;)

Har dere fortsatt gamle sko og klær fra dere var små?

Fortsatt fin kveld, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)