mandag 1. november 2010

En gammel skatt

Da jeg var en tur på loftet til mormor og morfar i sommer fant jeg en gammel skatt som jeg tok med meg hjem. 


Denne gåvogna brukte jeg da jeg var liten, og nå er det på tide at den går i arv til vår lille Martine. 


Men som dere ser så trenger den litt oppussing. For det første er den litt for 90-talls for min smak, og for det andre så har den gått litt i stykker her og der. Med noen spiker og ett par malingsstrøk så tenker jeg den blir lekker. Jeg gleder meg til å begynne å pusse den opp, og jeg gleder meg ikke minst til å se den lille tulla vår tusle rundt med den om noen måneder, om det blir så lenge til engang (!)


Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal dekorere den enda, men har lyst til å ha den fargerik, og kanskje med noen søte figurer. Ikke bare sånn superknæsj rosa som den er nå. Den var sikkert utrolig tøff for 20 år siden, men håper den blir enda bedre når jeg er ferdig med den!

Hvis du har noen forslag til hvordan jeg kan male den så er det bare å skrike ut, tips mottas med takk :)

Ha en fortsatt koselig mandagskveld, Stine

6 kommentarer:

  1. ÅÅÅ! Gåvogn er jo abnormt søtt! Jeg ville malt den grønn med gule blomster på, men ja.. that's me.
    Så fin blogg du ahr fått deg forresten, jeg følger deg :)
    -arja

    SvarSlett
  2. Haha, takk Arja! Sjokk at du ville malt den grønn med gule blomster :p Vi får se, det hadde jo vært veldig kult.

    SvarSlett
  3. Jeg tror du kan prøve å følge meg ved å bruke denne lenken:
    http://treatmemeanineedthereputation.blogspot.com/feeds/posts/default

    Hvis ikke den funker, scroll heeelt ned til bunnen av bloggen min, og se der hvor det står "start". Under den står det "abboner på innlegg atom" eller noe. That should work!

    Gleder meg til å se bilder av gåvogna når du har mala den om :)

    SvarSlett
  4. ååå du kan male og sette på mummi klistremerker som er egnet for veggdekor! det burde jo gå :)

    SvarSlett
  5. Kjempegod idé!! Eller så kan jeg jo bare male mummi også da ;) Litt lettere, men egentlig litt vanskligere.. Hmm.. Jaja, men takk for tipset :D

    SvarSlett

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)