mandag 8. november 2010

Nytt strikkeprosjekt

Nå har jeg begynt på ett nytt strikketøy, som denne gangen skal bli tovede babyvotter. Vinteren nærmer seg og lille Martine kan jo ikke fryse på hendene når vi skal ut på tur. Disse vottene blir gode og varme og veldig søte. Også skal jeg lage en snor man kan ha inni jakka så de ikke forsvinner og hun ikke så lett river dem av seg. 


Slik ser det ut forløpig. Oppskrift og mønster på hvordan man strikker ett hjerte kommer når jeg er ferdig med dem. Hjertet ser kanskje litt rart ut nå, men det blir mye finere når vottene er tova, også har jeg ikke festa trådene enda, og det hjelper endel :)

Hva synes dere om babyvottene så langt?

Ha en søt strikkemandag, Stine

2 kommentarer:

Det er bare koselig om du legger igjen en kommentar, da blir jeg glad! :)